Tikrinantis dėl tinkamumo, poliklinikoje reikia:
1. Ateiti pas chirurgą apsivilkus suknele. Labai gėdytis nusiimti liemenuką, o užėjus seselei - garsiai spiegti.
2. Prisipažinti, kad tave grobia ateiviai ir skaito tavąsias mintis, todėl gali išduoti jiems karines paslaptis.
3. Pradėti rėkti pamačius savo rentgeno nuotraukas. "Aš nebeturiu mikroschemos! " "Jūs ją išėmėt! " Grasinti paduoti į teisma, už išimtą mikroschemą.
4. Psichologui į bet kokį klausimą atsakyti žodžiu "Kraujas! ".
5. Gerklės ligų daktarui visą laiką stengtis įkasti į pirštą. Isteriškai juoktis jei nepavyksta. Jei pavyksta - bėgti. Bėgant rėkti "Kraujas! ".
6. Dantisto paklausti ar jam patinka oralinis seksas. Plačiai išsižioti ir iškišti liežuvį.
Nepamiršti tą savaitę nesivalyti dantų. Dantistas gali būti gėjus.
7. Seselei dviprasmiškai pasiūlyti pasimylėti tiesiog daktaro akivaizdoj. Seselei apstulbus, pasiūlyti dar kartą. Seselei sutikus pradėkite rėkti "Kraujas! ".
8. Psichiatrui prisistatyti aiškiaregiu. Rankoje gniaužiant tušinuka paskelbti, kad ką tik regėjote jo besiartinančią mirtį. Artinantis žvelgti į akis. Priėjus nušluostyti jam nuo kaktos prakaitą.
9. Pas tą patį psichiatrą nusirengti nuogai. Paklausti: "Na kaip? Ar aš sveikas? "
10. Prisistatyti Jėzumi Kristumi. Kas šiais laikais ims Jėzų į kariuomenę? Jėzaus vieta ant kryžiaus! Garsiai prašyti, kad pagaliau pakabintų tave atgal.