Rašyk
Eilės (78120)
Fantastika (2308)
Esė (1556)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pašmaikštavimas KS kūrinio Nėra tema


Dabar negalėčiau tiksliai pasakyti, kur mes pirmą kartą susitikome, nors lygiai taip pat negalėčiau tvirtinti, ar išvis buvo dar ir kitas kartas. Bet nesikapstykime po visą žmonijos istoriją, apsistokime kol kas tik ties tuo pirmuoju.

Taigi, kur tai galėjo nutikti? Rytais dažniausiai būnu Mėnulyje, visokie darbo reikalai, susitikimai, sutarčių pasirašymai ir panašiai. Vakarus praleidžiu Laisvės alėjoje. Aha, kiek pamenu, tada jau saulė buvo link laidos, tada Mėnulis, savaime suprantama, atkrenta. Lieka Laisvės alėja. Taip, būtent prie kažkada buvusios kavinės Orbita, paskui ten įsikūrė skandinavų bankas, o šiuo metu kažkokia maisto prekių parduotuvė. Tikrai, po darbo sugalvojau nusipirkti jogurto, paprastai pasistiprinu vakare tik desertu. Jogurtu su mėlynėmis, avietėmis arba vyšniomis, kitų nesirenku. Taip, tikrai, kaip tik ketinau įeiti į pastatą, kai prieš save išvydau gręžiančias mano vidų akis. Tiksliai nepasakysiu akių spalvos, niekada jų neįsidėmiu, bet jos taip skverbėsi į mano vidų, jog pajutau arktinį šaltį, tad greičiausiai jos buvo mėlynos spalvos.

Prieš mane stovėjo jaunuolis, gal ne vyresnis už mane, vienoje rankoje laikė šimtinę, tad pagalvojau, gal jis ketino patekti į banką ir ją išsikeisti, o čia tokia nesėkmė – vietoje banko kažkokia apgailėtina maisto prekių parduotuvė ir šimtinės išsikeisti, aišku, nepavyks, privers kažką nusipirkti, o jeigu tau nieko nereikia, tiesiog nori turėti kišenėje šiek tiek smulkių, tai kurių velnių tu pirksi prezervatyvų pakelį, jeigu nesiruoši jo panaudoti, arba jogurtą, kurio tu nevalgai, arba velniai žino kokią kitą prekę, kurią neturi kur įsidėti, nes tu esi be suknistos kuprinės, o prisikimšti kišenes ir vaikščioti kaip kalakutas gumbuotomis kojomis ir išsipūtusiu užpakaliu laikai nestilinga ir nemadinga elgsena, žodžiu, sutrikimas ir neviltis iš jo žydrų, pasirodo, akių tiesiog brovėsi į mane, tad aš jokiu būdu negalėjau būti negailestingas ir tiesiog apeiti pagalbos prašantį žmogų, aš irgi sustingau ir mes abu sustingę laukėme, ką patars šioje situacijoje draugas likimas. O likimas tuo tarpu atleido vaikino pirštus, kurie laikė šimtinę, ir ji lėtai nusileido jam prie kojų. Pagalvojau, tai buvo puikus ženklas man žengti pirmą žingsnį. Ir aš jį žengiau. Pirmyn. Paskui žemyn. Prie banknoto. O tada aukštyn. Bet aš buvau per arti oponento ir mūsų akys atsidūrė šalia vienos kitų. O burnos alsavo tiesiog viena į kitą. Galiausiai jos susiliejo, aš nežinau, kieno judesys ta linkme buvo pirmesnis, gal viskas įvyko vienu metu. Tik pajutau, kad mūsų liežuviai tyrinėja naujas teritorijas.

Du tapalyčiai žmonės stovėjo prieš buvusią kavinę, paskui tapusią banko buveine, o dabar priglaudusią maisto prekes, tame tarpe ir jogurtus, kurių man taip reikėjo, paskendę kažkokiame kosmose ir nekreipdami dėmesio į juos supantį pasaulį. Tas pasaulis šiuo atveju susidėjo tik iš nedidelės Laisvės alėjos atkarpos, bet vis tiek tai buvo tam pasauliui šiek tiek netikėta. Vienok, vienas pilietis nesutriko ir priėjęs pakėlė iš mano rankų iškritusią jau velniai žino kieno šimtinę ir greitai pasišalino pamiršęs padėkoti.

Taip, tai tikrai negalėjo įvykti Mėnulyje, ten tam paprasčiausiai nėra laiko.

Lieka tik Laisvės alėja.

2024-05-08 11:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2024-05-14 18:53
Kailas Spenseris
Džiaugiuosi, kad atradau netyčiom.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-05-14 17:39
Asuka Langley Soryu
ar tikrai nei iš šio, nei iš to? gaila, kad gintaras beresnevičius yra miręs. papasakotų jums apie peršokimų svarbą. apie titą ir meduzą ir kitus, net dievams neprieinamus išmislus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-05-14 12:27
gogo
pasakaji savo sustikimų tema ir nei iš šio nei iš to
peršaki prie pasaulia istorijas
bloga naracija
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-05-14 10:07
Atėja
4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-05-10 18:52
kendomas
Dėl raidžių - parašius reikia perskaityti. Programavime viena raidė ne ten ir šakės. Čia galima. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-05-10 11:41
žillas
ir aš kažkada...rytais praleisdavau Laisvės alėjoje. Tulpės kavinėje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-05-08 14:21
klimbingupthewalls
pataisiau ū
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-05-08 14:00
Svoloč
skaitytojas: žodis būtent rašomas su u ilgąja, ne su nosine.
autorius: ach taip, aš žinau, bet pirštas nuslydo ne ant to klavišo, jie yra šalia, atsiprašau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-05-08 13:25
kendomas
Išsikalbėjai. Tai nėra blogai, sakytų psichologas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-05-08 11:59
Passchendaele2
Atleisk už kalambūrą, bet kūrinį reikėjo pavadinti: „Nyra“.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą