Rašyk
Eilės (78432)
Fantastika (2314)
Esė (1560)
Proza (10958)
Vaikams (2722)
Slam (81)
English (1196)
Po polsku (373)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kiek daug keistų dalykų.. Begalės.. Laikas keistas, visata keista, žmogus keistas. VISKAS keista.
Bet aš žinau. Vakar vienas žmogus man pasakė. Ir dabar man vienas dalykas nebekeistas. Visai nebekeistas. Gal net šiek tiek bauginančiai nebekeistas.
Tas dalykas tai viskas. Visata.
Kas yra visata suvokti nesunku. Tai galima išreikšti viena neilga formule:
"
a+b+c=d

a=viskas
b=visi_žmonės
c=bulvių_lupenos_ir_kiti_niekam_nereikalingi_dalykai
"

Taigi sudėk žmogau visus šiuos dalykus į kruvelę ir pasakyk kas gaunasi. Ogi gaunasi žemė su savo eifelio bokštais, žvaigždės su savo elektromagnetinėm audrom, Dievas su savo angelais, ir gal dar kasnors bet tai jau nesvarbu.
Norint sužinoti kas yra visata iš pradžių reikia išsiaiškinti iš ko ji susideda.
Visata susideda iš GALAKTIKŲ.
O kas yra galaktika?
Galaktika tai yra toks dalykas kuris susideda iš žvagždžių (žvaigždės yra viskas), planetų (planetos palyginus su žvaigždėmis galėtų atstoti tik žmones) ir asteroidų, rūkų ir nuolaužų (tai tarsi bulvių lupenos - niekam nereikalingos, bet visvien egzistuojančios.
Bet žvaigždės ir planetos galaktikoje nelaksto kur nori ir kaip nori. Jos išsidėsčiusios sistemomis. Tik rūkai, asteroidai ir nuolaužos gali lakstyti kur nori.
Taigi galaktika pilna sistemu. O kas yra sistema? Na tai tarsi žmonių šeima. Ji turi viską (žvaigždę), save (žmones) ir visokių niekniekių (asteroidų, rūkų, nuolaužų arba lupenų nuo bulvių).
Planetos visą laiką kur nors lekia. Ne.. Čia jau suklydau.. Jos lekia ne kur nors, o aplink žvaigždę. O rūkas niekur nelekia. Jis guli. Tartum bulvių lupenos. Bet nesvarbu, juk ne apie rūką kalbame. Taigi saulė stovi nejudėdama (savo pačios atžvilgiu), o planetos lekia (saulės atžvilgiu). Lekia aplink saulę. Tarsi elektronai apie protoną. ELEKTRONAI! Va čia ir visa esmė o kas yra mtie mūsiškiai elektronai? Tie maži maži neskaidomi rutuliukai? Čia manau daug kam viskas ir paaiškėja. Saulės sistema juk yra ne kas kita kaip atomas.  O kas tada yra galaktika? O galaktika yra molekulė. O tada visata turėtų būti.. Kas gi ji turėtų būti? Niekas nežino. Ir nesužinos, nes nėra tokio didelio sutvėrimo, kuris vienu žvilgsniu galėtų aprėpti visą visatą! Kas žino, gal visa mūsų visata yra tik maža bulvės lupenėlė.. Bet ne! taip neturėtų būti, nes tada ji pradėtų greitai irti, ta mūsų visata, ir galaktikos išsibarstytų kas sau. Geriau tegu ji būna koks nors akmenėlis. mažas kietas akmėnėlis gulintis giliai po žeme. Tada mums nereikės jaudintis, kad galaktikos išsimėtys kas sau ir galėsime ilgai bei laimingai gyventi:)
2003-12-01 16:15
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 20 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-07 23:03
Edvardas
Mažoka fantastikos ir to kas uždegtų skaitymui. Ir formulė — lėkštoka. Skaitydamas norėjau pajusti kažką fantastišką — nepasisekė. Gal tik aš...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-25 21:32
Lietuvaite
chm.... bulwiu lupenos.. dabar kitaip i jas ziuresiu...:]]]]]]]]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-24 08:43
Svoloč
Sudėtinga čia, aišku, viską suprasti, bent man. Gal tau ir aiškus tas išsidėstymas. Puiku, kai yra žmonių, suvokiančių pasaulio sandarą. Gerbiu tokius.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-23 19:38
Niuksis
fainai :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-13 10:23
shnekute
wienas kas man nerealiaj patiko, tak palyginimas su bulwiu lupenom. =)~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-05 14:32
viena skruzdėlė
va būtent, reikėtų perskaityti iki galo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-03 21:36
Sportbatis
cia vadinama metafizika (kai zmogus ciumpa buteli ir meta i sali pusiau perkaityta fizikos vadoveli).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-03 17:38
St Sebastianas
Štai kas gaunasi, kai žmogus besimokydamas astronomijos prisigeria... Esi jaunas žmogelis, todėl rekomenduočiau mesti tokius žalingus įpročius kaip išgertuvės besimokant...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-03 16:09
Severus
na visai visai nieko :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 21:41
Weird Star
"Rūkas guli tartum bulvių lupenos..." Gražiai skamba. Bet... iš kur žinoti, kad mes, žmonės, nesam tik "bulvių lupenos"???...
Pastabėlė: Žemė tikrai ne "gaunasi":) O siaip visai neblogai:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 20:02
Mesmeric
Ir beje... Prieštarauji pats sau... Pirma sakai, kad rūkai skraido "kur nori", o poto jau teigi, kad jis niekur nejuda ir "tiesiog guli"... Loginė klaida... Gerai pažiūrėjus dar daugiau rasčiau, bet turiu dar kaiką žymiai įdomesnio nuveikti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 19:57
Mesmeric
Hm.... Nemanau, kad rūkai ir visokios nuolaužos skraido pačios kur nori... Tos visos "bulvių lupenos" yra vekiamos tam tikrų jėgų, dėl kurių jos ir sklando, kol nesutinka didesnės už save kliūties ar nesudega kokioje nors planetos atmosferoje...
Jeigu viską rašei iš širdies, tai valio... Jei tiesiog suvelei, kas pasipainiojo ant liežuvio ir pabandei padaryti a la "Mažasis princas", tada jau negerai...
/////... ...nes nežinau tavo tikrų kėslų...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 19:41
Josefine Sigurthsdottir
kazkuo patiko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 17:42
Domas
:DDD Steigiam PT organizacinį komitetą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 17:21
KA
KA
Man šiandien taip viskas keista, viskas keista, bet viena - nebekeista, vakar atsirado du žmonės (Vycka su Zenka, bet tai ne esmė, esmė - ką aš noriu jums papasakot) kurie man ne tik papasakojo, bet ir praktiškai supažindino su PATILČIŲ TŪSU. PATILČIŲ TŪSAS yra viskas aš jį dabar bet kur pažinsiu. Galite ir jūs pažinti, tam yra kartingas, ne, ne kartingas - Formulė 1:

(š:k)+f+b=PT

š - Troinoi, denatūratas, losjon agūriečnyj
k - daugiau nei du žmonės (gali būti pusantro)
f - vienkartinė stiklinaitė (juk kultūringi žmonės)
b - patiltė (daugiau nei vienas vienetas)
PT - PATILČIŲ TŪSAS (kaip jau supratot)

Norint išsiaiškint kas tai yra ir iš ko tai susideda reikia sudalyvauti ir ne kitaip.
Svarbiausia žinot pagrindines taisykles:
PT įsisiūbavus visi laksto kur nori, ne, ne kur nori - į artimiausią tašką atnešti dar Š (tai vyksta sistemingai). Kur nori t.y. nesistemingai laksto tik norinčios parūkyti K dalelės - rūkyti PT vietoje - draudžiama. K - kaip viena šeima, kol visos dalelės laikosi taisyklių. Ateina ir toks laikas kai kas nors kur nors lekia, o kas nors guli, tartum apkramtyta vienkartinė stiklinaitė, bet tai nesvarbu, ne apie tai aš jum čia pasakoju, galų gale gal ir suklydau, o klysti - žmogiška, bet aš ne žmogus, reiškia galų gale galo nėra.
Pagaliau, gal ir visas PT yra tik maža stiklinaitė, bet ne, nes būtinai atsirastų kas užsimanytų ją apkramtyt, o tada aš jums nepasakočiau šių amžinųjų tiesų, liaudyje vadinamų vėjais.
Pabaigai pasakysiu tik tiek, duokit man tiltą virš pasaulio (geriau du) ir visoje Žemėje suorganizuosiu PT. Tada niekas nebesirūpins, kad jam pritrūko tilto ir visi įsisuks į nesibaigiantį PT katras yra visa ko esmė, o kol to nėra - prie manęs prašom nelįsti bo tada ilgai ir laimingai negyvensit :(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 17:08
Patylėsiu
ha ha ha, jioo... prikliedeta taip keliem tukstantmeciam i prieki. pala pala, o kas yra tukstantmetis? tai 1000 + metis = d ( bet cia tik saules atzvilgiu nes kiekviena saule sukasi aplink savo galaktika bei gulincius rūkus atviram kosmose )
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 16:22
Domas
Nu ir kliedesiai :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 16:20
Darrrka
batonas + sviestas + dešra nelygu sumuštinis
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 16:16
Talk Normal
Vakarų fronte nieko nauja.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą