Rašyk
Eilės (78361)
Fantastika (2313)
Esė (1555)
Proza (10952)
Vaikams (2722)
Slam (81)
English (1196)
Po polsku (373)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kažkoks kvailas forsas man įspyrė. Skaudėjo. Ne koją, bet širdį. Niekaip nesupratau "Iš kur pas žmones tiek neapykantos?" Neverkiau. Man virš galvos praskrido balta varna. Nepastebėjau.
Atsisėdau ant suoliuko, po stogeliu, neturėjau noro būt kiaurai šlapia. Lijo. Šalia sėdintis vaikinas net nepažiurėjo į mano pusę. "Kam?" Man vis tiek. Ausyse trūkčiodamas skambėjo V.Kernagio kompaktas (repeat mygtuko pagalba vis ta pati "lietaus daina"
"Lyyy lyja lietus,
                                          Puuu puučia vejas,
                                          Sakei, sakei, kad myli,
                                          Bet pamiršai savo žodžius.." )
 
Įsistebeilijau į laikrodį. Laikas ėjo pamažu. Slėgė. Vaikinukas atsistojo ir nuėjo, net nežvilgterėjęs mano pusėn. "Man nesvarbu. Visiškai." Labai šalta. Nuėjau į artimiausią arbatinę. Nusigrūdau nuošaliausian kampan, išsitraukiau užrašų knygelę (tokią didelę, raudoną, kokias dabar visi turi. Sako, labai populiaru.) Pradėjau rašyti. Ne. Piešti šviesią akimirkos realybę. Mažutėlius drugelius lapo kraštuose, tokius spalvotus spalvotus. Primenančius vasaros vakaro tylą ir grožį... Padavėja atnešė aromatizuotą, braškių skonio, raudonosios arbatos puodelį. Labai jau gardžiai kvepėjo.
- Rūkysit?- paklausė ji, tiesdama ranka su degtuku dėžute ir pelenine. (Turėčiau tokią namie - pasikabinčiau ant sienos, o ne berčiau pelenus)
- Mečiau, - (nors niekad ir nebuvau pradėjus) nekenčiu degtukų.
Neaiški melodija “užvaldė”. Ir kvailiui buvo aišku, kad tai rinktinis tabako pardavėjo  diskas. Klaust kas atlieka - beprasmiška. Jis niekada neatsakinėja į klausimus, kurie yra nesusiję su tabaku ar pypkės kilmės šalimi.(Išbandyta asmeniškai) "Tegu..." Piešiu šelmišką boružę nutūpusią ant aistringos aguonos (lapo apačioje). Centre - saulėtą ožkytę, šokinėjančią savo svajų šilumoje. Su sparnais (mažutėliais). "Kas sake, kad ožkytės negali skrist? " Keli gurkšneliai arbatos - šilta. Imbieriniai sausainiai nuostabūs. Nebe taip skauda. Muzika vis dar valdo, "Iš kur jis jos tokios traukia???" Mano piešinys, kurį pavadinau "Nedidelė amžinybė ant įsimylėjusio pasaulio kelio" (tai vis knygynų, kuriuose galiu praleist kelias valandas ir taip pavėluot į autobusą, vežantį namo, įtaka ) baigtas. Išeinu. Tabako pardavėjas pagarsina centrą, kuris suka jo rinktinių dainų kompaktą. Girdžiu niūniuojant graudulingą jazz’ą. Kaifuoja ... Aš irgi -kitapus laukinių durų ...

Neatėjai. Lijo. Ėjau oranžinių šviesų nutvieksta gatve. Spardydama geltonus sudrėkusius lapus. Sustodavau ties kiekviena žemesne varvančia klevo šaka. Gražu. Nerūpestinga vėjo ir lietaus maišatis, persipynusi gatves žibintų šviesa. Tikrai gražu. Grįžau namo. Ne pas save. Žvakių šviesa, raudonoji arbata su pienu, šilti žodžiai. Juodai baltas aguonų pyragas - vardan ramybės. Aplink kojas zujantis mielas šuo. Jauku. Trumpam. Akimirkai ar sekundei. Bet ... ...verta. Nuoskauda ima ir išnyksta. Kažkam mažam keistam prisilietus prie peties.
- Angelui ?
"Ne ne, kažkam keistesniam "
- Aa...a.. Tikriausiai truputį taškuotam drambliui, sapnuojančiam rudenį ...




"Saldainį?"
- Taip, ačiū. Kažkokie nežemiškai skanūs.
"Skanūs ... Laimes saldainiai visuomet būna skanūs"
- Šitie ypatingai.
“Nes lyja, ir lapai krenta ant šlapio asfalto. Dabar. “





Skirta ...
Skirta tam, kas supras.

2003-10-12 00:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 42 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-07-08 17:36
H H
H H
pradžioj taip šainiai pinasi geras kalbėjimas ir saldumynai (drugeliai, ožkytės). priešstata gyvenimo ir mergaitiškumo - patetiškumo. gale kiek nusivažiuojama mergaitiškumo link, neišlaikoma įtampa, bet jau geresnis nei ankstesni.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-07 10:07
pultelis
Nereikėjo rašyti Geltona spalva. žiauriai akis skauda. na, jeigu norėjai suteikti meniškumo ir esttetinio grožio, tai pavyko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-13 17:47
starring
Šitas kūrinys kitoks.:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-02 15:08
Mirusi Ašara
"Mažutėlius drugelius lapo kraštuose, tokius spalvotus spalvotus. Primenančius vasaros vakaro tylą ir grožį..." diewiskaj parasyta.... ir iswis.. tox siltas, mielas, skajstus kurinys..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-21 00:03
Anarinya
Daug maisaties ir sakyciau mazutelyciu minties suoliu:o) Bet pagautos akimirkos ir mazyciai subtilus minkstuciai vaizdeliai daro enapsakomai idiliskas ir romantiska vaizdeli:o) Taip ir uzsinori tos raudonosios arbatos.. mmm:o) Noriu isvysti ta piesini su boruze ir skraidancia ozkyte:o)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-10 10:26
melyna paukste
Taip daznai nejauti skausmo, bet pajunti truki sirdy...

Aciu uz dedikacija :-)
Geras :-)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 00:27
Edvardas
Viltinga melancholija. Žmogus, koks yra. Pagauta gerai — ir tie lapai, ir lietus, ir ruduo, ir žmogus tam šurmuly... Regis, kad girdi tą muziką, nors apie ją tik užsiminta...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-20 13:57
Chiquitita
dar ir dar karta skaiciau.... taip gera!;)~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-19 15:53
lyra
Mmmmmmmmmmmmm patinka:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-18 15:20
Chiquitita
zinai Gabrieliuke!.... zinau,kad zinai;] laimes saldainiai tikrai be proto skanus, o ju itaka ,dar saldesne uz medu kuri lyg lepeckoje meskute laizau dabar jau ziemos vakarais;] tik dede kuris atsakineja tik i "tabakinius kalusimus" irgi kartais nusisypso...;] matyt mestelejai ,jam viena karamele:) beje,jos vis dar braskines ar jau kito skonio?:) as noreciau kvepiancios imbieru.... butu nuostabu!!!:)* laime....arbatos puodelyje....;) aciu,tau ,kad esi tokia sauni mergeliuke!.... kaip graziai katik nusklende snaige....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-15 12:33
Ordeal
:))) kazkuo man primine mane tas tavo kuriukas, pasineriau i svajones.. :) gera nuotaika, aciu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-07 12:19
Severus
uuuu.. fainai. super, tikrai grazu ir smagu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-03 22:58
Apatija
gal ir as eisiu paklausyti Kernagio :)
Graziai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-03 19:52
Kill Em All
man patinka toks rudens paveikslas, kai neapima koks nerimas  , o aplinkui viskas atrodo jauku ir silta... :)) 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-03 10:11
melyna paukste
Skraidancios karves gyvena Veneroje... :)

O jei rimtai, tai sugebejai uzgroti jausmo stygomis. Oi, net dabar siurpuliukai po kuna begineja :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 16:16
Hippie
aha
super
dar tinka prie mano klausomos muzikos
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 15:37
pasiu
jauku
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 04:08
imbierine
nepaprastai praskaidrina nuotaika...manau,kad  del to kalti vaizdziai aprasyti  nuostabus kvapai,skoniai (jaukumo simboliai)
em...uzsimaniau ko nors saldaus...;)))~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-26 01:02
becukraus
Man atrodo žinau apie ką čia..
Taip atrodo.
Dėl imbierinių sausainių ;]
Heh.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-25 11:57
Malvina
man patiko, labai šiltai-šaltas kūrinys
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 38]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą