Matau didžiulį ąžuolyną
Įkelti koją ten - tabu.
Prie aukuro rankas supynę
Vaidilos meldžiasi kartu.
Balti plaukai lig juostos krinta,
Jų basos kojos pelenuos,
Į plaukus rūtų dar įpinta,
Jos šlapios nuo aušros rasos.
Visų vyriausias ima lazdą
Ir pakelia dangun rankas.
Drabužis baltas vėjuos plazda,
Jis pradeda kalbėt maldas.
Kartu su žodžiais dūmas kyla,
Šita malda tokia keista:
Ji apie meilę, apie tylą
Vargu ar šiandien būtų suprasta.
Maldoj neprašo jie naudos ir aukso,
Neprašo perlų nuostabių,
Šitoj maldoj vargai įausti
Žmonių, lietuvių paprastų.
Kad jų javai brandintų grūdą,
Žirgai, kad būtų eiklūs ir sveiki
Ir, kad tauta negrimztų liūnan -
Šėtono kėslai baisūs ir pikti.
2010-01-16 16:47
Taip, šėtono čia gal ir nereikėjo, o visa kita - dailu:)
2010-01-15 20:32
Pritariu Vanigerai. Galiu tik pakartoti jos žodžius.
2010-01-15 13:33
Gražus kūrinys, o "naujamadiški" kūrėjai ne visi tą tikrąjį grožį ir supranta, arba supranta savaip.Mes vyresnioji karta rašome ir rašysime tai, kas mums gražu, nes "naujamadiškai" nemokame, o gal tiesiog nenorime. Vertinčiau kur kas geriau, negu įvertino.
2010-01-15 11:26
Gražu,man patiko.
2010-01-15 09:12
Senamadiškas, konteksto, prasmės sluoksniai, tiesmukiška...
Įdomu ar jie supranta šiuos žodžius? Tereikia paskaityti „ naujamadišką“ ir... man rodos, kad tik pavydas verčia taip vertinti?
2010-01-15 01:10
baisiai senamadiškas, labai įprasta forma, nebeįdomu. kalbėjimas iš esmės labiau tiesioginis, o ne poetinis - kuriantis kelis prasmės sluoksnius. pabaiga iškrentanti iš pagoniško konteksto ir perdėm tiesmuka.
2010-01-14 20:57
Labai gražu, patiko.
2010-01-14 20:57
Labai gražu, patiko.
2010-01-14 20:48
jei ne paskutinis posmas, galetų būti eiliuotos pasakos pradžia. kažkaip labai jau tas "Šetonas" erzina - netinka prie pagoniško vaizdelio