Mano vardas tik skaičius, kurio nepažįsti,
tik griovelis iš merdinčio vakaro runos.
Aš spyna, dar kurios nebučiavo vagystė,
dėl tokių, dėl manęs karalijos negriūna.
Ir nestatomais miestais neramstomi dangūs,
nes ir taip jie prakiurę stogais kreivašoniais.
Žagsi lietūs į skruostą, į paširdį trankos –
per vėlai atėjai – mane laikas pašovė.
Pasiliksiu gal čia – apsimetęs kuprotu –
patvorys ir žioplius, ir akluosius išlygins.
Mums bala bus minkšta ir vienodai paklota.
Prasilenks pamažu lyg pavasarį lytys –
nerudens, nežiemos ir nevasaros rimai.
Taip tyku be tavęs – n e g i r d ė t i k a i p r y m a i.
vakar patiko labiau nei šiandien. sudėliotas dailiai, bet kliuvinėja tam tikri dalykai. suprantu, kad pats eilėraštis rašykų fone yra tikrai geras, bet man nepatinka kai vardan formos pametama tiesiog tam tikra logika ar nuoseklumas, sunku paaiškinti netaršant po eilutę, o tuo užsiimti nenoriu.
Labai neblogas bandymas kurti sonetą. Mintis gera. Tikiuosi, kad sulauksime dar daugiau panašių kūrinių. Gal tik kiek vertėtų pašlifuoti kai kurias eilutes, kad dailiau, aiškiau ir sklandžiau skambėtų.
ko dėl rimo nepadarysi? :/
čia turim vidinį, bet atsiranda lyg žibutės dvelksmas, kuris jau nebeleis įsiveržti pašaliniams oro virpesiams. ką aš noriu pasakyti? "apsimetęs kuprotu" - jau pirma strofa, gal net antra ryškiau mum duoda suprasti, kad veikėjas save laiko nelabai vykusiu.
sueiliuota gerai, bet bandyta apgaudinėti. 3